poniedziałek, 13 stycznia 2014

Liebster Award I

"NOMINACJA DO LIEBSTER AWARD JEST OTRZYMYWANA OD INNEGO BLOGERA W RAMACH UZNANIA ZA "DOBRZE WYKONANĄ ROBOTĘ". PO ODEBRANIU NAGRODY NALEŻY ODPOWIEDZIEĆ NA 11 PYTAŃ OTRZYMANYCH OD OSOBY, KTÓRA CIĘ NOMINOWAŁA. NASTĘPNIE TY NOMINUJESZ 11 OSÓB (INFORMUJESZ ICH O TYM) ORAZ ZADAJESZ IM 11 PYTAŃ. NIE MOŻNA NOMINOWAĆ BLOGA, KTÓRY CIĘ NOMINOWAŁ."

Dziękuję za nominację od Zagubiona Dusza

1. Ile masz lat ?
15.

2. Kiedy założyłaś bloga ?
Chyba jeszcze w lipcu, ale pierwszy post pojawił się ósmego grudnia.

3. Jakiej muzyki słuchasz (rodzaj) ?
Dużo tego jest, bo mam szeroki zakres muzyczny. Najczęściej popu, ale i rock i reggae i R&B i alternatywną. Sporo tego jest ;)

4. Którego członka The Wanted lubisz najbardziej ?
Każdego po trochu ; P

5. Skąd pomysł aby założyć bloga i pisać opowiadanie ?
To jest już mój trzeci blog z FanFiction, a jego fabuła sama pojawiła się w mojej głowię, to była kwestia jej spisania i pokazaniu światu, a że lubię się z Wami dzielić moimi wypocinami to długo nie myślałam nad tym, chociaż ścieżka tego bloga była kręta, ale to może przy innej okazji ; D

6. Ulubiony napój ?
Herbata.

7. Ulubiony zespół ?
The Wanted.

8. Sposób na poprawę humoru.
Wanted Wednesday lub The Wanted on The Wanted z kakałkiem w dłoni ^^

9. Masz jakiegoś zwierzaka ?
Nie.

10 . Lubisz czytać ? Jeżeli tak to jakie książki najbardziej ? Ulubiona książka. Autor.
Niekoniecznie. Kiedyś byłam molem książkowym, ale pojawił się blogger ... i książki zamieniłam na FanFiction ^^

11. Styl ubierania ?
Wygodny.

Dziękuję za nominację od Anusiak

1. Żałujesz czegoś w swoim życiu ? Jeśli tak, to czego.
Nie ma chyba żadnej rzeczy, która ciągnęła by się za mną do tego etapu mojego życia, więc raczej nie żałuje niczego.

2. Masz jakieś uzależnienia ? Jeśli tak, to jakie.
Nie. Bez Internetu wytrzymałam raz miesiąc, bo akurat nam odcięli i jakoś dałam sobie radę, chociaż teraz mam go również w telefonie, więc korzystam z niego codziennie. Ale nie wydaje mi się, żebym była od czegoś uzależniona.

3. Jesteś szczęśliwa akurat w obecnym momencie swojego życia ?
Aktualnie tak ;)

4. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu ?
Moja siostra - Natalia ♥

5. Bez czego nie potrafisz żyć ?
Bez jedzenia. Ja je kocham ! xD

6. Uszereguj chłopaków w kolejności od najprzystojniejszego.
Mam nadzieję, że chodzi o naszych chłopców z The Wanted ;D Ojej. Już od baaardzo dawna nie patrzę na nich pod względem urody, a raczej poczucia humoru, inteligencji i sposobu bycia, więc traktuje ich jak kumpli, więc uszeregowanie ich jest dla mnie bardzo trudne.

7. Jesteś zadowolona ze swojego wyglądu ?
Niekoniecznie. Mam swoje atuty w swoim wyglądzie, które ja osobiście bardzo lubię, ale jest też mnóstwo wad, których nie toleruje, próbuje zmienić lub zasłonić.

8. Lubisz seriale ? Jeśli tak, to jakie.
Pewnie, że lubię. Jak każda dziewczyna ;D Oglądam Pamiętniki Wampirów, Glee, The Originals, Pamiętniki Carrie, a z polskich oprócz oczywiście M jak miłość, które oglądam raczej spontanicznie i wtedy kiedy mam czas, to otwarcie się przyznaję, że oglądam Ekipę z Warszawy. Przy ostatnim odcinku (9) aż popłakałam się ze śmiechu, ale raczej z wielkim dystansem podchodzę do tej produkcji.

9. Żeby było trudniej - jaki jest najmniej lubiany przez ciebie członek TW ?
Kobieto, ale ty trudne pytania zadajesz ;) Był okres, że był nim BabyNath, ale to już przeszło i jest to samo co w pytaniu 6. Musiałabym ich poznać i spędzić z nimi mnóstwo czasu, żeby stwierdzić, czy któregoś nie lubię lub najmniej ;)

10. Co sądzicie o Arianie jako dziewczynie Nathana ?
Ariany nie lubię, nie lubiłam i nie polubię. Nie trawię tej dziewczyny, a skoro Nath ją wybrał to znaczy, że coś do niej poczuł. Byle by był szczęśliwy, chociaż po tych plotkach o całującej Ar innego ich stosunki chyba się znacznie pogorszyły, a tabloidy piszą o ich rozstaniu, chociaż żadne z nich nie wypowiadało się na ten temat oficjalnie. Jakoś bym nie płakała, gdyby faktycznie się rozstali.

11. Jakie miałaś postanowienie noworoczne ?
Nadal je mam, chociaż po jednym dniu ćwiczeń złapałam kontuzję i teraz ją leczę, ale mam zamiar wrócić do ćwiczeń i popracować nad brzuszkiem i wcięciem ;D Trzymajcie kciuki ;3

Dziękuję za nominację od KAMI PL

1. Od kiedy jesteś w danym fandomie (podaj nazwę i datę) ?
W #TWFanmily jestem od około dwóch lat.

2. Czy masz czasami takie momenty, że chcesz coś napisać lecz masz blokadę weny ?
Czasami, albo mam słowotok w myślach, ale nie potrafię tego przełożyć na słowa. To jest okropnie denerwujące :S

3. Ulubiona potrawa ?
Kapuśniak mojej mamy *,* om nom nom

4. Opisz każdego z chłopców z TW ( podaj 5 cech, które u nich lubisz )
Siva - opiekuńczy, dojrzały, wyrozumiały, odpowiedzialny, zabawny
Tom - ambitny, pomysłowy, nerwowy, najbardziej ogarnięty, pracowity
Max - 'jajcasz', duże dziecko, jego miłość do psów, udzielnie się w ważnych akcjach charytatywnych, przywiązanie do rodziny
Jay - empatyczny, żartowniś, wrażliwy, kochający, pomagający
Nathan - pewny siebie, ale i nieśmiały, skromny, ambitny ( chodzi mi o pisanie teksów piosenek ), luźne podejście do niektórych spraw

5. O której kończysz najwcześniej i najpóźniej zajęcia w szkole ?
 O13:15 dwa razy w tygodniu i o 15 raz w tygodniu ( ale to z własnej woli, bo zazwyczaj kończę o 14:10 )

6. Czy w przyszłości chcesz otrzymać kolejne nominacje ?
Było by miło ;)

7. Po zakończeniu danego bloga, zamierzasz stworzyć nowy ?
Zacznijmy od tego, że aktualnie prowadzę dwa blogi, w tym drugim jestem może w połowie, może 3/4, ale tego mam zamiar pisać i pisać i pisać, więc nie wiem czy szykowałby się czwarty blog ;P

8. Podaj trzy ulubione piosenki, które coś dla ciebie znaczą.
* Rihanna "We found love"
* The wanted "Warzone"
* Union J "Head in the clouds" - teks jest zajebisty i totalnie o mnie ;P

9. Gdzie piszesz rozdziały (miejsce) ?
W domu <?> Przy biurku lub na łóżku ;D

10. Na czym piszesz rozdziały ?
Na Wordzie.

11. Czy jesteś już pełnoletnia ?
Nie.

Dziękuję za nominację Angela Destino

1. Co byś zmienił w swoim wyglądzie, gdybyś mógł.
To i owo ;)

2. Czy wierzysz w przeznaczenie, przesądy, sny ?
Nie.

3. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w domu ?
Kuchnia <?>

4. Co jest dla ciebie ważniejsze : przyjaźń czy miłość ?
Teraz zdecydowanie przyjaźń.

5. Czy postacie z Twojego bloga są wzorowane na Tobie lub Twoich bliskich, czy całkowicie wymyślone ?
W tym akurat zmyślone, ale postać Amelii z mojego innego opowiadania ma ze mną parę rzeczy wspólnych.

6. Kto jest Twoim idolem i wzorem, od którego chciałbyś się czegoś nauczyć ?
The Wanted. Ciężką pracą spełnili swoje marzenia i teraz żyją tak jak sobie wyobrażali, jak w bajce ;)

7. Co byś zrobił, gdyby nikt nie miał tego zapamiętać ?
Wygarnęła bym im wszystkim co o nich myślę <?>

8. Ulubiona książka.
"Mały Książę" <?> Bardzo mądra i inspirująca książka, nawet chyba przyczyniła się do powstania mojego bloga.

9. Wolisz wschód czy zachód słońca ?
Zachód, bo przynajmniej nie trzeba zrywać się z łóżka, żeby go zobaczyć ;P

10. Czy uważasz, że w przyszłości będziesz podobnym rodzicem dla swoich dzieci, jak Twoi dla Ciebie ?
Pewnie będę podobnym rodzicem, chociaż zawsze mówię, że będę lepszą mamą niż moja, ale niestety mamy tendencje do powielania "błędów" naszych rodziców, więc prawdopodobnie wiele może się wydarzyć.

11. Wolałbyś być bogatym człowiekiem i mieć miłość, przyjaźń i wszystko czego zapragniesz i całe życie przebywać w jednym miejscu, czy rzucić wszystko i uciec w nieznane ?
Posiadanie wielu pieniędzy wiąże się z oszukiwaną przyjaźnią i miłością. Bycie ciągle w jednym miejscu nie jest zbytnio ciekawe, chociaż z pewnością jest dobre jeżeli chcemy osiągnąć wiele w życiu. Ale taka ucieczka i zaczęcie wszystkiego od zera jest ciekawą przygodą, a uważam, że życie powinno być taką jedną, wielką przygodą z nieprzewidywalnym końcem.

Dziękuję za nominację  Mirandaaaxd

1. Kolor oczu.
Niebieskie.

2. Ulubiony kolor.
Niebieski.

3. Masz rodzeństwo ?
Tak, dwie starsze siostry.

4. Masz psa ?
Nie.

5. Masz jakieś zwierze w domu ?
Nie.

6. Ulubiona piosenka The Wanted.
'Warzone'

7. Masz jakiś cytat ( jak tak to jaki ) ?
Ulubiony cytat ? Aktualnie chodzi za mną cytat Jay'a, z którym jak najbardziej się zgodzę ;)


8. Ile masz lat ?
15.

9. Jak masz na imię ?
Asia. I tylko taką formę uznaję.

10. Ulubiony film/ serial.
Pamiętniki wampirów i ... Igrzyska śmierci <?>

11. Odpowiadałaś szczerze ?
Tak.

Nominuję :


Pytania :

1. Ile masz lat ?
2. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu ?
3. Czy kiedykolwiek kogoś zraniłaś przez co wasze kontakty się urwały i przestały istnieć ?
4. Co jest według ciebie ważniejsze : ambitne życie z rodziną obok i wymarzoną pracą czy spontaniczność działań i nieprzewidywane zwroty akcji ?
5. Jaki masz rozmiar buta ?
6. Myślałaś kiedyś o przejściu na weganizm ?
7. Czy w twoim otoczeniu jest taka osoba, której chciałabyś, żeby nie było ?
8. Jak wygląda twój ideał chłopaka ?
9. Lubisz swój styla życia ? 
10. Z czym lubisz jeść pizzę ( składniki ) ?
11. Co sądzisz o takich portalach jak Twitter, Instagram, Photoblog i Ask.fm ?


1 komentarz:

  1. Hej uwielbiam twoje posty,często je czytam w wolnym czasie i tez założyłam sobie bloga z koleżanką i chciałam bym byś zaobaczyła naszego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)