niedziela, 8 grudnia 2013

"Life isn't a funny game ... for us." - zwiastun


Mam zaszczyt podzielić się z wami moim trzecim projektem, którego tematyka jest w zupełności poświęcona The Wanted. Pewnie domyślasz się, że chodzi mi o FanFacion i wcale się nie myślisz. Poświęć dwie minuty na obejrzenie tego co moje opowiadanie ma ci do zaoferowania :)




Jeżeli spodobało ci się, zachęciło, zaszczepiło w Tobie ziarenko ciekawości to już teraz zapisz się do obserwatorów, aby zostać poinformowanym o nowym rozdziale lub wpisz się do zakładki "Informowani", a z pewnością dostaniesz wiadomość na Twitterze z informacją o rozdziale albo wpadnij tu w niedzielę. 
<3





5 komentarzy:

  1. Piękne!
    Już nie mogę się doczekać, aż poznam bliżej bohaterów oraz akcję, jaką zaplanowałaś dla nas na przyszłość :)
    A ta muzyka... coś pięknego. Pasuje idealnie do klimatu opowiadania i mam nadzieję, że zaskoczysz nas nie jeden raz :)

    Pozdrawiam i lecę po chusteczki, bo przez filmik się popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! swietny filmik! :)
    wydaje mi sie ze te opowiadanie bedzie ciekawe ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nieodwzajemniona miołość", "pieniądze i popularność", "nie każde love story kończy się happy end'em"?
    Asiu, coś mi się wydaje, że będę czekać niecierpliwie na posty!
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytam chętnie
    Moglabys mnie informować o rozdzialach ?

    P.S.
    Moglabys przeczytac moej oppwiadanie i napisac co o nim sądzisz ? Chciałabym poznać twoje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże! Jakie to piękne! Ogłądam to chyba 10 raz i za każdym płaczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)